وقتی نیستی زانوهایم رادرآغوش میگیرم

وقتی نیستی زانوهایم رادرآغوش میگیرم
تاهمه بدانند آغوشمجای هرکسی نیست...☹️
دیدگاه ها (۰)

تا گرمی آغوش تو هست ایمان نمی آورم ، به آغاز فصل سرد . . . ...

مخاطب خاص🔗

بچگی اعضا🥺❤

کلیپ اسمی🤌😉

از وقتی که نیستی ،اصلاً دنیا جای قشنگی نیست . . . کاشکی میشد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط