مسیر من با هیچکس یکی نیست پس رقابتی هم نیست!😎

مسیر من با هیچکس یکی نیست پس رقابتی هم نیست!😎
دیدگاه ها (۶)

به من نگو سخت نگیر لابد برام سخته!!😔💔

بعد یه سلام شیرین خداحافظی تلخی وجود داره💔💔😔😔

اولین فیلمی بود که میبینم آهنگش و کلیپش آنقدر هماهنگن😂😂😂😂

همینه که هست میخوای بخا نمی خوای نخا😂😂😂

رقابتی در کار نیست...

با هیچکس رقابت ندارمچون مسیر من هیچ وقت با بقیه یکی نبوده.🤍🤞...

اگه جایی من یکی هست،جایی تو هیچکس نیست😅🖤#خودش💔🪬

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط