یا علی « در طول عمر جز تو پناهی نداشته ام » ۰

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
و قسم به غدیر :
که تنها تو امیرالمؤمنین هستی
دیدگاه ها (۲)

« و قسم به غدیر که تنها تو امیرالمؤمنین هستی »

هر نفس شکر خدا شیعه ی حیدر شده ام

اگر روزی دلت گم شد در امواج هیاهو ها ......۰

ای دوست مرا دعا کن شاید نزدیک تر از من به خدا ایستاده ای

دانسته ام که خوشبختی یعنی « علی » ۰

::..«..« سلام بر بزرگی نام حسین »..»..::

عزیز من اندکی صبر شاید معجزه ای رخ دهد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط