کیا اینو پا به پا ته ته جان تمرین کردن؟

کیا اینو پا به پا ته ته جان تمرین کردن؟
دیدگاه ها (۱)

این پیک دیروز که نذاشتم....

اینم مال امروز...

چشاشو....

ددی من تفنگ داره🔪(ایموجی تفنگ، تفنگ ابپاشه😐)

واقعا سخت تمرین دوراهی زندگیمه کیا کوتاه دارن کیا بلند تو کا...

کیا فهمیدنش اینو.......؟

کیا اینو یادشونه😅؟؟#وایب #lastone #ادیت #میم #تیکتاک #اهنگ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط