اگه بری من خیلی تنها میشم:)

دیدگاه ها (۰)

برات بهترینم با وجود اخلاق گندم:)

همه چیز بستگی به اخلاق و رفتار شماهاا داره.

پایینو بخونین تا اخر.

ولی من هیچوقت سرد بودنتو با هیچ گرمایی عوض نکردم .

اگه بری من خیلی تنها میشم:))😭❤️‍🩹🖤

مهدی احمدوند خیلی دوست دارم یه روز

گاز اول رو چه تو برداری چه من مهم نیست.مهم اینه که چطوری گاز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط