‌ ‌

‌ ‌
این ویدئو را بچه‌ها یکی دو ماه پیش گرفته بودند
یادم می‌آید وقتی دیدمش گفتم کاش یکبار دیگر ضبط می‌کردیم وُ زیاد خندیده‌ام وُ بعدترها تکرارش می‌کنیم وُ تروتمیزترش را خواهم خواند وُ ... .
مدتی‌ست بیشتر از قبل فکر می‌کنم
به همه چیز
و این "همه"، به جِد، طیفِ وسیعی از موضوعات را بغل می‌گیرد.
دروغ چرا امروز که ویدئو را فرستادند خودم هم از خنده‌ام، خنده‌ام گرفت!
گفتم بگذارمش اینجا تا شـــاید شما هم شده دقیقه‌ای بخندید و گور بابایَش‌ی مقطعی بگویید به این روزهای کم‌مغزی و کم‌روزی‌مان.

پینوشت: دومین بار بود که با لهجه‌ی جنوبی چیزی می‌خواندم، به رویم نیاورید اگر کلامی یا کلمه‌ای اشتباه تلفظ شد.

#باران_نیکراه
دیدگاه ها (۱)

#عکس_نوشته #زیبا

#عکس_نوشته #زیبا

#خاص #زیبا

#خاص

🔦𝑺𝒆𝒗𝒆𝒏 𝑫𝒂𝒚𝒔 𝒊𝒏 𝑯𝒂𝒘𝒌𝒊𝒏𝒔 : هفت روز در هاوکینز 🍪𝑷𝒂𝒓𝒕 ⁶ : پارت ⁶...

🔦𝑺𝒆𝒗𝒆𝒏 𝑫𝒂𝒚𝒔 𝒊𝒏 𝑯𝒂𝒘𝒌𝒊𝒏𝒔 : هفت روز در هاوکینز 🍪𝑷𝒂𝒓𝒕 ⁶ : پارت ⁶...

عفریته تاریکی نویسنده مرتضی متقیان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط