🍜 ּ𝗍𝖺𝗅𝗄 𝗍𝖺𝗅𝗄︎ ︎︎︎ ، ︎𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗐𝗁𝗈 𑪍 ? 𑪍𑪍𑪍 ︎︎
🍜 ּ𝗍𝖺𝗅𝗄 𝗍𝖺𝗅𝗄︎ ︎︎︎ ، ︎𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗐𝗁𝗈 𑪍 ? 𑪍𑪍𑪍 ︎︎︎ִ𐙚𐙚𐙚
「 🥢」 : سلام خوشگل نانازا
خبب کاور جدید از بانو های اکس جی 😝
خودم خیلی دوسش دارم و واقعا جزو آسون ترین رپهایی بود که کاورش کردم ، هم آسون بود هم خوشگله 😭😭😭
اگه میشه حمایتش کنین ، نظرتونو کاملا صادقانه بگین + اگه ایرادی داره بهم بگین
و اینکه لطفا اد استوریش کنین 😫
︶⏝ꔫ⏝︶⏝ꔫ⏝⏝ꔫ⏝︶⏝ꔫ⏝
#ayayumi
「 🥢」 : سلام خوشگل نانازا
خبب کاور جدید از بانو های اکس جی 😝
خودم خیلی دوسش دارم و واقعا جزو آسون ترین رپهایی بود که کاورش کردم ، هم آسون بود هم خوشگله 😭😭😭
اگه میشه حمایتش کنین ، نظرتونو کاملا صادقانه بگین + اگه ایرادی داره بهم بگین
و اینکه لطفا اد استوریش کنین 😫
︶⏝ꔫ⏝︶⏝ꔫ⏝⏝ꔫ⏝︶⏝ꔫ⏝
#ayayumi
- ۱.۵k
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط