- دیگه نگین از شنبه شرو میکنم

- دیگه نگین از شنبه شرو میکنم
دیدگاه ها (۰)

- ولی حقمون نبود ..

- خدایا حفظمون کن از شر این آدمات

- همیشه با طناب خودم رفتم تو چاه!ꔷ͜ꔷ‌

- وقتی جواب محبت به آدما بی مهریه تکرارش فقط ساده لوحیه

شرو شد بااااز شرو شد

نری نگین دق میکنم گریه رو‌حق حق میکنم🤔😘

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط