چیزه

چیزه
خواستم بگم من زند_
ایشون هم کراش جدیدم هستن*کل بلولاکو لیث*البته هنوز رو واکا غیرت سگی
بخدا گشادم ارت نمیکشم شما ببخشین💔
دیدگاه ها (۱)

new oc | art | Marlin |

چرا همه دارن از ویس میرن؟ :.)چرا اینجوری کردین با اکا؟؟؟ ازش...

☆دق مرگمون کردی کیم تهیونگگگگ○خب... چیزه.. .دکتر... گفت بهتو...

عشق پر مشغله : پارت چهلم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط