خب حالا من اینجام ! میبینی کی رفت :)

دیدگاه ها (۲)

*

هیس کوچولوی من گریه نکنی ها !

این جوابش نبود ..

( :

میبینی منو؟ اصلا میبینی؟ من هنوز اینجام... پیش تو... درون خو...

بچه ها قبلا اینجا فعالیت میکردم ولی خب پرید الان اینجام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط