Mm- چیز

Mm- چیز
یادمه تو ا وی اوت بودیم من لئو بودم یچی بلند کردم تو واقعیت ی همچین صدایی دادن بابام گف مگه لئویی🗿
خب طبیعیش کردم خودش نگف-😭
دیدگاه ها (۳)

از فردا کامل تو گوشیم تا یکشنبه خوشحال باشین🥸

مرسی قشنگممممممگصکصگسش0

...@natsooki999

دوستان من 9 تا 3 مدرسم گفتم بدونین چرا نیستم 1 به بعد🥸

چند پارتی:وقتی بخاطر بیماری قلبی بچه نمیخواستی... *ا/ت بلند ...

شوهر اتفاقی

پارت دوم..................................ویو دازای یکم که د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط