فقط کسایی که داداش دارن درک میکنن🌚👍🏻

فقط کسایی که داداش دارن درک میکنن🌚👍🏻







•°¯`•• 🎀 اصکی؟ باذکر منبع 🎀 ••`¯°•
دیدگاه ها (۴)

واییی چقدرررر ناراحتتتت شدیمممم🤡💔•°¯`•• 🎀 اصکی؟ باذکر منب...

.....؟.....•°¯`•• 🎀 اصکی؟ باذکر منبع 🎀 ••`¯°•

۱۰ سال❌۱۵ سال✅•°¯`•• 🎀 اصکی؟ باذکر منبع 🎀 ••`¯°•

حق یا چی؟•°¯`•• 🎀 اصکی؟ باذکر منبع 🎀 ••`¯°•

•°¯`•• 🎀 اصکی؟ باذکر منبع 🎀 ••`¯°

♡ܠߊ‌یܭ و ܢ̣ߊ‌ܝ̇‌ܝ̇ߺܢܚ݅ܝ‌ یߊ‌ܥ‌‌ ܝ̇ߺܝ‌ܘ ܩߊ‌ܣܝ̇‌ߊ‌ܥ‌‌ܩܢ♡ ...

•°¯`•• 🎀 اصکی؟ باذکر منبع 🎀 ••`¯°

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط