✲ یکی از قشنگ ترین آهنگ هایی که شنیدم... 🥹

✲ یکی از قشنگ ترین آهنگ هایی که شنیدم... 🥹

🎧 : Les bonbons / Lisa Pariente

#زندگی
#موسیقی
دیدگاه ها (۰)

✲ برای یک انسان خوب شدن نیازه اول «بخشیدن» رو یاد بگیریم... ...

✲ خانواده‌ با خون تعریفش نمیشود ، بلکه با عشقی که در دل آدم‌...

✲ دلقک غمگین...🎥 : The Sopranos#زندگی#سریال_خارجی

✲ طنز تلخ... 💔#زندگی

یکی از قشنگ ترین اهنگ های ومپایر دایرز ..

یکی از قشنگ ترین ادیت هایی که از زورو دیدم

یکی از قشنگ ترین ادیت هایی که از آرکین دیدم قطعا اینه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط