من نباید اشک تو چشمام حلقه میزد😢

من نباید اشک تو چشمام حلقه میزد😢
دیدگاه ها (۰)

ولی گوجو🛐

وای روبی خیلی خوشگله ولی وقتی ستاره ی چشماش سیاه شد دارک شد

🤣

❤🧡💛

افتادی از چشمام مث؛قطره اشک ...🖤💔

- تو قرار بود قند شی بری تو دلم چیشد که اشک شدی توی چشمام ؟!...

چشمانت را دیدم، اشک در آن حلقه زد، اما تو بغضت را فرو خوردی....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط