نمیدونم چرا دلم برای اوپا تنگ اشکم داره میریزه😔😭

نمیدونم چرا دلم برای اوپا تنگ اشکم داره میریزه😔😭
نظرتون چیه ۱ماه پروف اوپا مونبین باشه؟؟
دیدگاه ها (۴۳)

چتم با دوست صمیمیم😔😂دوست دارید بقیش رو بزارم؟؟

oh no

خیلی دلم براتون تنگ شده بود امیدوارم حمایت‌ا هنوزم مثل قبل ب...

سلاممممم امیدوارم که حالتون از عالی بهتر باشه ایشون که میبین...

دلتنگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط