adia1390 80226259

دیدگاه ها (۵)

حس میکنم این اهنگ برای دیانا بهادر ساخته شده

حالا ما که پز نمیدیم ولی ملت تو بقیه شهرا دارن از گرما میمیر...

فقط میخوام بگم زندم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط