خداروشکر که من عصبی نیستم وگرنه دهنتون سرویس میکردم 😂💪🏻

استغفرالله
دیدگاه ها (۱)

سختی میکشی یا مفت میخوری 😂💪🏻

مهم نیست زندگی ام چگونه می گذرد ، عاشق آن خاطراتی هستم که تصادفی از ذهنم عبور می کنند و باعث لبخندم می‌شوند

من دیدار هچ کسی ندارم 🖤🥀

کامنت بزار ببینم 🥀

دهنتون سرویس😂😂😂😂

باز من شروع کردم به سریال جدید دیدم قراره با ادیتاش دهنتون ر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط