منم باید اول نامه بنویسم بعد.... اوممم

منم باید اول نامه بنویسم بعد.... اوممم
‌.
بچه ها بنظورتون از این بع بعد عکس با بیو بزارم یا نه
لطفا همه بگن
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#shinigame.
.
یکی یه چیزی بگه.
https://harfeto.timefriend.net/16947987691409
دیدگاه ها (۲۴)

#shinigame

_از تلاش برای خودکشی دست میکشم... #shinigame

اما حقیقت.... 🙃🥀#shinigame

مواظب روح من باشید🥀💔سلام خوش امدم 😂💔💔💔#shinigame

سلام بچه ها... توی این پیج قراره یه رمان جدید بزارم... لطفا ...

بچه ها من حوصله ندارم زیر پستام هشتگ و چیزای دیگه ای بزارم ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط