می بخشی و نمی بخشم

می بخشی و نمی بخشم
می خوانی و نمی خوانم!
معبودا ...

آنگونه برایم رقم بزن
که در شأن خدایی توست
نه در حد بندگی من ...🌷

❤🌷🤲
دیدگاه ها (۱)

زيباترين حسِ سجده اين است که در گوشزمين پچ پچ ميکنى اما در آ...

سلام صبح زیبا تون بخیر

حضرت حافظ درمورد آدمایی که سرشون تو زندگی بقیه‌س می‌فرمایند:...

سممممممممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط