چون لیاقتشونو نداشتی...

چون لیاقتشونو نداشتی...
دیدگاه ها (۰)

وای🤣

حیححح

ادیت خودمه (اولین ادیتمه) میدونم ریدم ولی نظر بدیننننن

ولی اونا فکر میکنن لیاقتشونو نداشتیم🤣🤣🤣🌱⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀...

بگو مگه دوسم نداشتی!؟:) 💔#بگو.مگه.دوسم.نداشتی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط