الان میتونم بگم فریرن رو درک میکنم

الان میتونم بگم فریرن رو درک میکنم
جدا از اینکه هم تایپمه_
دیدگاه ها (۱)

وااییی خودااا😭یاد خاطراتش افتاد:)

این قسمتش خیلی احساسی بود:)

وااییی عاشق این قسمتش شدم😂✨

راستش الان آریما رو درک میکنم

هعیییی الان حسه امام علی رو درک میکنم ...#وایب #lastone #ادی...

بانو اوساراگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط