جوانی یک بهاری بودو بگذشت

دیدگاه ها (۵)

بهتره با من تماس بگیری

این شاهکار از صدا سیما داره پخش میشه

چرا از من خوشت نمیاد عزیزم جون دلم

بفرست واسش

جوانی هم بهاری بود و بگذشت 💔🥀

جوانی خاب نازی بود بگذشت....

جوانی غنیمت بزرگیستفرصت جوانی را دریابید...جوانی غنیمت بزرگی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط