یکی هست تو قلبم که هرشب واسه اون مینویسمو اون خوابه🥲

یکی هست تو قلبم که هرشب واسه اون مینویسمو اون خوابه🥲
دیدگاه ها (۴)

خدا#خستم کردنه

من ایجو دیوانم💊

اونکه یوقتی تنها کسم بود تنها پناه دل بی کسم بود تنهام گذاشت...

درک نداری بینی که من چمه

رسیدم خونه مست هرشب...از قلبم نپرس که بد خستس💔

یکی بود جونمو میدادم واسه اون💔🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط