یعنی نوشتن یدونه پیام انقد سخن بود

یعنی نوشتن یدونه پیام انقد سخت بود که ازش گذشتی؟:)
دیدگاه ها (۰)

دیر سین زدن از تو

ولی نامجونییی

ای کاش اون روز نمیدیدمت

هومم ندارم دیگه.:)

یعنی انقد کراش شددد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط