باید با ماندن در خیابان‌ها و مطالبه‌گری،

باید با ماندن در خیابان‌ها و مطالبه‌گری،
از جان نائب امام زمان محافظت کنیم.

#استوری
#استاد_شجاعی
دیدگاه ها (۰)

میدون داری مهران غفوریان در روز عاشورا💬

نه گندم نه سویا نبرد با آمریکا شام غریبان/اردبیل

سلام و احترام 🌹 💯 باید با ماندن در خیابان‌ها و مطالبه‌گری،از...

#تاسوعای_حسینی_تسلیت_باد عرض تسلیت محضر امام زمان ارواحنافدا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط