من اینو قبول کردم که دنیا بدون من بهتر بود 😔

من اینو قبول کردم که دنیا بدون من بهتر بود 😔
دیدگاه ها (۲)

بیاد خودتون رو توصیف کنید تو کامنت خودم: موهام مشکی چشمام عس...

شما براش کپسن بنویسید تو کامنتا

درون گرا ها تایید کنن

حالا میفهمم چرا هیترا هیت میدن

اینو استوری کرده بودم یه بنده خدایی خواست پستش هم کنم و .. ق...

نمیبخشمت اینو خودت بهتر میدونی😞🖤

وای :))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط