مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

بچها ببینین بالاخره فهمیدم اینی که دوست دارم فانکه

اولی فانکشه دومی اصلیش
دیدگاه ها (۰)

خودافظ

بالاخره ازینا ساختم(چون ادیت زدن رو یاد نمیگیرم)

کیا مث من اول فک کردن ساندویچه

بالاخره کدوم وری؟🫣🤔بنظرتون رژ اولی یا غیرت دومی؟

کدومشونو بیشتر دوست داری من خودم اولی و دومی

بچها اسم وسطی رو نمیدونم اسم اولی: جینکسدومی: فکر کنمممممممم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط