یه چیزی هست به اسم غم خواب؛ ینی همش میخوابی تا از ناراحتی

یه چیزی هست به اسم غم خواب؛ ینی همش میخوابی تا از ناراحتی فرار کنی.



#اهنگ
دیدگاه ها (۰)

جمله ی " الان چیکار کنم حالت خوب بشه؟ " از صد تا دوستت دارم ...

ایده ناخن ابیپارت۲

اسم مانهوا : تخت خواب هجده سالگی

دیگه هیچی حس نمیکنم :(

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط