منم بلد بودم تلافی کنم اما همیشه تع دلم میگفت اگه دلش بشک

منم بلد بودم تلافی کنم اما همیشه تع دلم میگفت اگه دلش بشکنه چی🥀🖤
دیدگاه ها (۰)

انگار همه دنیا اذیتش کردن🥀🖤

هه:) خاستم بگم اونم گذاشت رفت🥀

اهنگامو به نصف ادمای دور برم ترجیح میدم🥀🖤

در هیاهوی مغزم فردی رو کشتم ک روزی بهترینم بود🥀🖤

من همیشه بودم‏حتى وقتی بریده بودم‏دلخور بودم‏حتى وقتی حالشو ...

میگفت:هر زائر، یه حالی داره...هر نگاه، یه حرف نگفته…اگه وقتی...

واقعا اگه فرانسوی یا ایتالیایی بلد بودم هیچوقت لال نمیشدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط