ای کاش تو به‌جای من باشی،

ای کاش تو به‌جای من باشی،
تا بفهمی که دوست داشتنت
چه کار دشواری‌ست.
کاش من جای تو باشم
تا طعم این‌قدر
دوست‌داشته‌ شدن را بچشم...

#ازدمیر_آصاف.
دیدگاه ها (۰)

زوج های پر پر شده💔😭🥀از پایان کدوم بیشتر ناراحت شدید؟:)

شوهرمممممم❤️‍🔥😅🤗

دلم چیزی نمی خواهد     به جز دیوانه اٺ بودن ،               ...

این خیلی خوب بود😂🤍

تاسیان:)

عاشقانه های شبنم

♡دوست داشتنت، مزه ی آلوچه تو فصل بهارومیده، همون قدر ترشهمون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط