چون از تو من دگر گذشتم...
دیدگاه ها (۰)

☆▪ترکیب این دوتا آهنگ>>▪

☆وای این منم👌😁

☆•انقد با خودم حرف زدم که بهم میگن "روانی" ...

یادم آید..

دیگر تو هم بیگانه شو چون دیگران باسر گذشتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط