اره درست میشه... حتما حتما....

اره درست میشه... حتما حتما....
دیدگاه ها (۱۵)

قلب ؟ دیگه ندارمش....

یه روزی من بر اثز خودکشی میمرم و تو فقط فکر میکنی عافم...زیب...

اینقدر حرفاتون تو ذهنم تکرار شد که حالم از خودم به هم خورد.....

اولین بار بود تنها بود...اسم دختر اولی و دومی؟

اره درست فک کردی🫠✨

اینو برای دوستت حتما درست کن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط