الهی نتونیم نیشمونو ببندیم از خنده :)A.🫂🤍

الهی نتونیم نیشمونو ببندیم از خنده :)A.🫂🤍
دیدگاه ها (۴)

درد بی تمام .

دلبرررر دا بمیرم 🖤

سال نوت مبارک عزیز تراین عزیزم .❤️🩸دوستت دارم به اندازه تمام...

چه احوال قشنگی داره قلبم توآغوشت به آزادی اسیرم چه احساسی از...

الهی فقط نگاه خنده هاش

من قربون اون خنده هات شم الهی

ولی ما ایرانیا هیچوقت شاید نتونیم اون حسو تجربه کنیم🥲🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط