ایرانم آبادی تو

ایرانم آبادی تو
قافیه شد
دیدگاه ها (۰)

این مسیر اگه آسون بود همه انجامش میدادن🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷💪💪💪💪✌️

جانم فدای رهبرم 🇮🇷

#کوروش_بزرگ #ازادی #ابادی

میخوام تو ایرانم زندگی کنم:)#مود#حق#اقیانوس_میدزی#ایتزی#فوری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط