ما شاه و بی بی بودیم، چیکار سرباز داری:)؟

دیدگاه ها (۴)

یاد من‌موند!:)

دیدی دلشورهام بیجا نبودن؟:)

نفست،وصله به نفسمه:))🖇

درسته فنش نیستم،اما دلم سوخت براش:(: بحی:((

شاه قاجار شاه قاجارو میخوام چیکارپدر ایران؟

یونجون داری چیکار میکنی😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط