باشَد‌کِه‌مَرگ‌شیرین‌کُنَدقِصِه‌ی‌ِما‌را'🕊️🖤'️

باشَد‌کِه‌مَرگ‌شیرین‌کُنَدقِصِه‌ی‌ِما‌را'🕊️🖤'️
دیدگاه ها (۱)

"گرون ترین چیزی که تو عمرم دیدم! ...

وَ اُمیدْ،قَشَنگتَرینْ باوَر اِنسانْ اَستْ...️ 🙃🖤

🖤🖤 (。◕‿◕。)

پسرایی که به ماشینشون اهمیت میدن عاشقی رو خوب بلدن😎❤

مرگ ، زمانی می‌تواند من را داشته باشد که لایقم باشد ، در رسا...

‌‌♨️ رهبر شهید انقلاب: چرا یک عده نمی‌فهمند مذاکره با آمریکا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط