اگه رفتی دیگه بر نگرد، چون مرده ها برای ما زنده نمیشن:/

اگه رفتی دیگه بر نگرد، چون مرده ها برای ما زنده نمیشن:/
دیدگاه ها (۰)

نکتش چیه؟

دلیلش:🎀‌ 𝘸𝘰𝘭𝘷𝘦𝘴 𝘥𝘰𝘮𝘢𝘪𝘯 𝘪𝘴𝘯'𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘺 𝘧𝘰𝘳 𝘱𝘢𝘴𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘱𝘶𝘱𝘱𝘪...

این بزرگوار🎀

بِ زَمین خوردَنِت میخَندَن وَلی اَز بُلَند شُدَنِت میتَرسَن!...

دلت برای مرده ها نسوزه برای زنده ها بسوزه#هری‌پاتر

ما مرده ایم و برای خود گریه میکنیم شهیدان زنده اند

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط