یکی از بهترررین حس ها

یکی از بهترررین حس ها
ولی خب بعدش استرس کارنامه هامون رو داریم🥲💔😂
دیدگاه ها (۵)

قضیه ناموسیه کسی دخالت نکنه.‌...

(。· v ·。)

فردا می‌خوان کارنامه هامون رو بدن🤣😭🤣😭🤣😭🤣😭🤣😭🤣دعا کنید نیاز نب...

- گیریم بعد این زندگی لعنتی یه عده رو فرستادی بهشت یه عده رو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط