:(

:(
دیدگاه ها (۰)

دلتنگی عجب دردیست؛(

😂😂

, تــــღــــو همــان هیــــچ کســی کـه هیــــچ کســی جـاے تـ...

صبحتون قشنگ وعاشقونه دلتون شادوبی غم لبتون خندون🥰😍

حجم اهمیت ندادنا و بی‌مهریا و فکرا روی دوشم سنگینی میکنه انگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط