اگه پاک بودن و شجاع بود ادم بود :

اگه پاک بودن و شجاع بود ادم بود :
به ۱۲۰ نمره بدید از ۱ تا ۱۰
دیدگاه ها (۵)

اگه جذابیت انسان بود::::::

طرفدار استری کیدز هستی؟

مامی بودن سه بیوک:::

حق اگه یه متن بود :

اگه میشه به این نقاشی هم نمره بدید

اگه داری برای زنده موندن تلاش میکنی تو واقعا یه ادم شجاع هست...

ببند نمره بدید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط