چجوری انقدر قشنگه صداش ؟

چجوری انقدر قشنگه صداش ؟
فنش هستید یا نه ؟
دیدگاه ها (۱۱)

وایبی که داد 🥺🖤

چقد قشنگ🥺‌ شما چه سازی بلدین ؟خودم: پیانو

خیلی قشنگ بود 🕊💕نظراتتون رو برام بنویسید 🤍

واقعا نمیدونم چی بگم 🥲نظرتون چیه ؟

ولی کارلا خیلی بی نقصه

جسیکا بهترینه بنظرم فنش شو محشره صداش

ریل ترین جنیی؟معلومه که بانو Steren اون صداش عالیه همه فنش ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط