ورژن اصلی یا اسکی

😅😅😅😅
#آریانا
#هیونجین
دیدگاه ها (۰)

دمش گرم حرکت سختیه

ناراحته که چرا اسمش رو درست تلفظ نمیکنن

بله خانم ۲۲۲ هستن که اینطوری دل میبرن

دیگه پشمی برام نمونده

وایی عاصق این ورژن شدمممم😝

ورژن اصلی بهترینه🥱✨

ورژن اصلی آهنگAPT رزی🤗

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط