ویران شدم مثل زلزله بم

ویران شدم مثل زلزله بم
دیدگاه ها (۶)

خدایا ممنونم ازت💔

وقتی پشت گوشی میگه بیا بغلم 🤣🤣

منکه بیکار نیستم والا تو خودت بفهم کدومم

تو شهر های بزرگ وسط بلوارها درخت توت کاشتن نمیدونم چرا شهردا...

🎥 آغاز اکران آنلاین فیلم سینمایی «احمد»💬 حماسهٔ ناگفته‌ شهید...

گر ایران ویران سرا است ..من این ویران سرا را دوست میدارم ..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط