حتا اگه قرار باشه به دست تو بمیرم من ان مرگم دوست دارم

حتا اگه قرار باشه به دست تو بمیرم من ان مرگم دوست دارم
دیدگاه ها (۰)

به نظرتون بش بگم😂

اگر دوست داشتنت جرم بود من به حکم اعدام میمردم

تو نمیدونی من چه حالی دارم وقتی بات حرف میزنم

بله بله ما اینجوری دوست پیدا میکنیم

دوست دارم وقتی که مردم مثل ایزانا بمیرم...کاش حداقل بتونم با...

حتا اگه بمیرم فکرت نمیره از سرم..)) لایک میکنی عشقولی

کی دوست داره تو ایران باشه شانسیش؟؟من دوست دارم اگه تو ایران...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط