بچها خودم درست کردم میدونم با این آهنگ زیاد خوب نشد ولی ا

بچها خودم درست کردم میدونم با این آهنگ زیاد خوب نشد ولی امید وارم ک خوشتون بیاد 🙂🙃
دیدگاه ها (۲۲)

لیوای بی احساس نیست اون کسیو میخاد ک بهش احساس نشون بده

امید وارم ک هیترا از کلیپ خوششون بیاد

عامم... این ادیت جدیدمه امید وارم ازش خوشتون بیاد اگه خوبه س...

امید وارم خوشتون بیاد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط