ثلامحخوبستین؟

ثلامحخوبستین؟
بیاید یکم بحرفیم:)
راستش واقعا حق دارید ازم متنفر باشید چون فقظ ساکورا اف زد من واقعا ناراحت شدم و اف زدم و به بقیه دوستام فکر نکردم و باعث شدم اونا هم اف بزنن
من واقعا متاسفم که باعث این اشوب شدم
امیدوارم دوستام دوباره فعالیت کنن و من برمیگردم
ولی بیاید امیدوار باشیم تا گوشی ساکورا پیدا بشه...:)
دوستتون دارم عشقای خاله آیری
دیدگاه ها (۲۲)

just for you...:) قرار نبود از ویس برم... ولی نمیتونم بدون ک...

𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐦𝐞 𝐧𝐞𝐫𝐯𝐨𝐮𝐬...!فعععککک نکنم این انیمیت باشه ولی خب...

𝒑𝒂𝒓𝒕 ⁷ ات مظلوم ترسیده: خب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط