بعد منم تو بغلش گریه کنم=]

بعد منم تو بغلش گریه کنم=]
دیدگاه ها (۱۳)

چرا همه بدون این که بهم بگن یه کاری میکنن خب من واقعا تحمل ا...

کسی هست؟!فک نکنم:)

همیشه؛)❤️‍🩹

دقیقاً یکیشون منم اکه نتونم حرفامو بزنم گریه می کنم😢😖

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط