دیگه اهمیت نمیدم با کی هستی و کجایی:)

دیدگاه ها (۰)

اگه نبینمش دلم براش تنگ میشه...

میخام ببرمت یه جایی که...بدونی بهت اهمیت میدم...

مال من باش وقتی دنیا به پایان میرسه...

شاید من فقط یه احمقم...

بانوی عزیز من...

دارم عاشقش میشم و نمیتونم جلوشو بگیرم...

تو رویاهام احساس بیداری بیشتری دارم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط