#بهترین_رفیق_بودن_هم دردسر داره 🙄😂😂😂😂😂

#بهترین_رفیق_بودن_هم دردسر داره 🙄😂😂😂😂😂
دیدگاه ها (۱۲)

😂😂😂میشترک گیرامی

😍دلم خواست ک 😍✌

😂😂😂آزار و اذیت پسرا تو خیابون آسایش نداریم ک 😒ایییشششش😂مگه خ...

از تو بسیج خواهرا یه زن میگیرم 😂😂😂ازدواج هم سهمیه ای شدد😂👎

خوشتیپی هم دردسر داره مگه ن؟؟😉😁

آرمی بودن هم دردسر داره😩🤷🏼‍♀️ᴋɪᴍ_ᴠɪᴄᴛᴏᴏʀ

چقد بگم خطر داره این برق هاهزارتا دردسر داره این فیوز هاهمه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط