براتو....کیه.....میشه بیادبالا...

دیدگاه ها (۰)

نمی دونم چرانمیخوای عشقموباورکنی

هزینه کپی یه لب

بگونمیخام امابادل بازی نکن تاوان دارها نگی نگفتی

میمیرم برا(تو)!

من براتو میزنه قلبم... ❤

خیلی وقت بود براتو اهنگ نزاشته بودم🙃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط